Το σεμινάριο Grow Greek Tourism Online από την Google ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου.

Η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη καθώς το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ψηφιακό Μάρκετινγκ” (Digital Marketing) είχε τη χαρά να φιλοξενήσει πάνω από 310 άτομα συμπεριλαμβανομένου φοιτητών του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και όχι μόνο.

Κατά τη διάρκεια του 3ωρου σεμιναρίου αναλύθηκαν τα πλεονεκτήματα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στον επιχειρησιακό τομέα και κυρίως στη βιομηχανία του τουρισμού. 

Σε μια εποχή όπου ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στο διαδίκτυο προσπαθώντας να εδραιώσουν την παρουσία τους στο ψηφιακό περιβάλλον, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ δίνει τις απαντήσεις στα ερωτήματα που προκύπτουν κατά το δύσκολο αυτό έργο της μετάβασης και προσαρμογής.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, – όπως ξενοδοχεία, χώροι εστίασης, κέντρα διασκέδασης κτλ – και αποφασίζουν να επενδύσουν και να πορευθούν με βάση τις αρχές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ βγαίνουν ιδιαίτερα κερδισμένες, καθώς τα social media, οι μηχανές αναζήτησης και οι ιστοσελίδες φιλοξενίας κριτικών και βαθμολογήσεων λαμβάνονται υπόψιν ολοένα και περισσότερο από τους καταναλωτές κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, όσον αφορά την επίσκεψη, την διαμονή και την περιήγηση τους σε έναν τουριστικό προορισμού.

Για τον λόγο αυτό, η προσπάθεια τον διοργανωτών επικεντρώθηκε στην ανάλυση και την εξήγηση σημαντικών εργαλείων και εννοιών οι οποίες κυριαρχούν στο περιβάλλον του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως η Ψηφιακή Διαφήμιση, το Search Engine Optimization, τα Web Analytics και το Social Media Marketing, με στόχο τη δόμηση μιας καλής βάσης γνώσεων για τους συμμετέχοντες, οι οποίοι μπορούν να  αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου για να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες και το βιογραφικό τους ή να βελτιώσουν την λειτουργία της επιχείρησης τους.