Με την ολοένα και αυξανόμενη εισχώρηση της τεχνολογίας Διαδικτύου σε κάθε τμήμα της κοινωνικής ζωής του ανθρώπου, οι κανόνες της επιστήμης του μάρκετινγκ έχουν επαναπροσδιοριστεί σε όλο τον κόσμο. Το διαδίκτυο έχει επεκταθεί με τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές πλέον ακολουθούν προϊόντα ή brands μέσω διαδικασιών που σχετίζονται με την πληροφορική. Τα οικονομικά του μάρκετινγκ αλλάζουν και πολλές από τις παραδοσιακές στρατηγικές και δομές της λειτουργίας του παραδοσιακού μάρκετινγκ καθίστανται παρωχημένες. Για τους εμπόρους, ο παλιός τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας τείνει να θεωρηθεί μη βιώσιμος.

Το Digital Marketing σήμερα έχει γίνει ένας από τους βασικούς τομείς όπου εστιάζουν οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Ξεκίνησε ως τρόπος επικοινωνίας και εξελίχθηκε όχι μόνο σε μια άλλη πηγή πρόσθετων εσόδων αλλά, κυρίως, στην ανάπτυξη και διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με τα διάφορα μέρη της αγοράς. Η αλληλεπίδραση, ως κύριο χαρακτηριστικό του Διαδικτύου, επέτρεψε μια νέα διάσταση σύνδεσης μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στην αγορά. Οι χρήστες του Διαδικτύου σήμερα αλληλεπιδρούν όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με τα brands που προτιμούν. Αυτό άνοιξε μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να οργανώσουν τις διαδικασίες τους με τέτοιο τρόπο ώστε να τους δίνεται η δυνατότητα να μιλούν άμεσα με τους πελάτες τους και να τους γνωρίζουν καλύτερα.