Το σεμινάριο Grow Greek Tourism Online από την Google ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου.

Η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη καθώς το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ψηφιακό Μάρκετινγκ” (Digital Marketing) είχε τη χαρά να φιλοξενήσει πάνω από 310 άτομα συμπεριλαμβανομένου φοιτητών του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και όχι μόνο.

Κατά τη διάρκεια του 3ωρου σεμιναρίου αναλύθηκαν τα πλεονεκτήματα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στον επιχειρησιακό τομέα και κυρίως στη βιομηχανία του τουρισμού. 

Σε μια εποχή όπου ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στο διαδίκτυο προσπαθώντας να εδραιώσουν την παρουσία τους στο ψηφιακό περιβάλλον, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ δίνει τις απαντήσεις στα ερωτήματα που προκύπτουν κατά το δύσκολο αυτό έργο της μετάβασης και προσαρμογής.

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, – όπως ξενοδοχεία, χώροι εστίασης, κέντρα διασκέδασης κτλ – και αποφασίζουν να επενδύσουν και να πορευθούν με βάση τις αρχές του Ψηφιακού Μάρκετινγκ βγαίνουν ιδιαίτερα κερδισμένες, καθώς τα social media, οι μηχανές αναζήτησης και οι ιστοσελίδες φιλοξενίας κριτικών και βαθμολογήσεων λαμβάνονται υπόψιν ολοένα και περισσότερο από τους καταναλωτές κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, όσον αφορά την επίσκεψη, την διαμονή και την περιήγηση τους σε έναν τουριστικό προορισμού.

Για τον λόγο αυτό, η προσπάθεια τον διοργανωτών επικεντρώθηκε στην ανάλυση και την εξήγηση σημαντικών εργαλείων και εννοιών οι οποίες κυριαρχούν στο περιβάλλον του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, όπως η Ψηφιακή Διαφήμιση, το Search Engine Optimization, τα Web Analytics και το Social Media Marketing, με στόχο τη δόμηση μιας καλής βάσης γνώσεων για τους συμμετέχοντες, οι οποίοι μπορούν να  αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου για να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες και το βιογραφικό τους ή να βελτιώσουν την λειτουργία της επιχείρησης τους.

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ψηφιακό Μάρκετινγκ” το οποίο φιλοξενείται από το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης παρέχει ένα ολοκληρωμένο και επιστημονικό υπόβαθρο στους αποφοίτους του Προγράμματος, καθώς δεν περιορίζεται μόνο στην εκμάθηση τεχνικών και στρατηγικών προώθησης και διαφήμισης στο Ψηφιακό Περιβάλλον, αλλά στοχεύει στην δημιουργία μιας νέας γενιάς επαγγελματιών, με ισχυρό επιστημονικό υπόβαθρο, κριτική σκέψη και διεπιστημονικότητα στο Ψηφιακό Περιβάλλον, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να δραστηριοποιούνται σε όλο το φάσμα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: από τη δημιουργία μιας σύγχρονης και πρωτότυπης ιστοσελίδας, μέχρι την διεξοδική ανάλυση δεδομένων με στόχο την δημιουργία ή την αναπροσαρμογή ενός στρατηγικού πλάνου μάρκετινγκ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα επιστημονικά πεδία που καλύπτει το σύγχρονο και εξειδικευμένο Πρόγραμμα Σπουδών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ψηφιακό Μάρκετινγκ”, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.